Progress!

Vi gør fremskridt. Vandmæssigt, forstår man. Idag er vi nået så langt, at jeg ringer til en vvs’er og tigger, plager og næsten græder, for bare at få ham til at komme forbi med det samme. Virkelig NU! Jeg trænger til noget vand!!!

Nå. Jeg kan ikke helt ringe endnu, men til gengæld kan jeg morgennyde istedet. Tænk, hele to dage i træk, hvor jeg er ene og alene her i et stille hus, fordi ynglingene stadig finsover og faren er taget på arbejde. Det er låksus, må vi minde om. Så jeg nyder, helt stille for at få lov at blive ved et øjeblik endnu, mens jeg tager mig en hurtig tur rundt i blogland, i mailboxen, hen over strikketøjet, et par syblade og naturligvis en stille kop kaffe.

Hav en skøn morgen derude…

Skriv et svar

