Nåh, men hvor længe har I så haft vand?!

Børn tager jo som bekendt bestik af den aktuelle situation, hvorfor jeg kunne høre Laust ud gennem køkkenvinduet, stillende dette spørgsmål til en ny ven i gården… Jeg kom muligvis til at fnise lidt bag vandhanen. Som ikke er sluttet til, vel at mærke! Men istedet har vi fået emhætte, hvis det kan trække lidt op i den anden ende.

Faktisk har jeg også fået et par køkkenskabe mere, og lige om lidt slukker jeg for pc’en og skynder mig at fylde alt det, der har stået på bordet ind i dem. Jeg glæder mig over hver eneste af de ting, der rykker lige så stille fremad. Der er stadig lige det der vand…

Skriv et svar

