Hvem har hugget havelågen?!

Ja, jeg spø’r bare, for hvem gider at hugge min gamle vinde og skæve damecykel, med barnesæde og voldskæv cykelkurv? Nogen gad, for jeg har den ikke mere, og jeg er brandærgerlig over det. Typisk.

Hm. Nå, men ihvert fald sker der andet godt i biksen. Ruben og bror Anders er i fuld gang med at banke, save, bore, hamre og mokke rundt med tingene i forsøget på at få gjort vores køkken mere køkkenvenligt. Som for eksempel at installere vand i vasken og den slags. Jeg siger ingenting imens, sidder bare musestille og glæder mig helt vildt til at skylle tallerkener af. Et andet sted end på badeværelset! Totalt skønt med svogerkræfter og mega praktisk tømrerprofession- det falder bare på det tørreste sted af alle. Så tak. Og jeg glæder mig. Jeg får også en skraldespand, der kan trækkes ud af skabet, så jeg ikke spilder (?!), masser af bordplads, hele tre dobbelte vitrineskabe på væggene og alt muligt… jeg er voldsomt heldig. Og virkelig taknemmelig over, at resten af gården lader til at feste natten væk i aften, for så er der ikke en sjæl, der hører det metalbor… vel!?!

Og så lige til sidst: Hvis nogen har lånt min cykel- så bare stil den tilbage igen, jeg lover jeg ikke bliver sur. Jeg mangler bare virkelig meget min cykel… Ellers kan man snart se en dame på en herrecykel igen, med en vandmelon i håndtasken over skulderen og to meget store, let overfyldte nettoposer på styret, forsøge at cykelkravle tilbage til Sidealléen. Uden fodbremser. Det er ikke et kønt syn. Så tak, hvis du stiller den tilbage efter lån.

Skriv et svar

