Midt i det hele

-sidder jeg. Midt i børneputning, rester af campingaftensmad, klapvogne, fodbolde, hyl af fryd og træthed og al den slags. Det er rart. Jeg måtte lige kapitulere et stykke inde i et møde for kvinder om kvinder, jeg trængte bare til lidt fred i mit hovede. Det har jeg lige her, i den lidt friske vind, men dog lun og rar, på terassen foran det midlertidige bo på campingpladsen.

Dagene er mere end indholdsmættede. Fyldt af sang, gak, løjer, forkyndelse, leg, madder, møder og alt muligt mere. Idag har vi fisket krabber i eftermiddagssolen på badebroen, vi har spist dejlig mad, nydt hinandens selskab, sunget stemmerne hæse og drukket mange kopper kaffe sammen med hinanden, venner, os selv og hinanden igen. Børnemøderne kører i tårnhøjt tempo, vi er flade af grin, fulde af taknemmelighed over, at det lykkes og kan lade sig gøre, totalt solgt til alle de omtrent 350-400 børn, som kommer med forventningsfulde øjne hver formiddag. Trætte som alderdomshjem bagefter, men efter en håndmad og et lille møde er vi klar til en ny omgang imorgen. We love, we like!

See you later…

Skriv et svar

