When sanity comes my way

Når klarsynet lige kigger forbi og henkastet dropper et billede af vores virkelighed foran mig på bordet- så får jeg lige kortvarigt gåsehud og hyperventilation. Vi står jo lige her midt i kasser og rod. Flyttebilen er på lørdag, Ruben har vagt idag og på fredag (og ja, det er døgnvagter), jeg kan ikke komme ud af en aftenvagt mandag (hvor vi ganske rigtigt ikke bor i den her by længere, ja), vi har faktisk ikke skrevet under endnu, fordi advokaten godt lige ville se et sidste dokument, som en eller anden er længe om at finde, og jeg har faktisk lidt hovedpine ved tanken om alt det, der ikke er i orden endnu. Nå ja, glemte jeg at sige, at jeg også lige skulle blive klar til en omgang børneleder på Familiecamping. Om godt halvanden uge. So- when sanity strikes… ja, så er vi nogle, der lige må skænke os en kop kaffe mere og arbejde lidt med vejrtrækningen!

By the way- det er midsommersolhverv idag. Det kan vi da godt mærke, ja?!

2 kommentarer on “When sanity comes my way”

  1. frovin siger:

    Jow, I når det nok. Det er jo årets længste dag…..

  2. Lili Ruby siger:

    I er simpelthen utrolige hvad i kan få igennem på kort tid… .omvendt er der jo ingen grund til at trække pinen ud, om jeg så må sige… gnæk gnæk – når man kan flytte på få uger er der da ingen grund til at gøre det på flere måneder… :-):-) Men træls er det da at skal have sådan nogle ligegyldigheder som job, sparket ind i programmet…. håber bare at familiecampingen bliver super duper skønt..og at du bliver klar – men det plejer du jo at blive:-)

    Håber snart i får skrevet under – så I rent faktisk har noget at flytte ind i, på lørdag. Mon I har valgt køkken eller venter til i står midt i det hele så i bedre kan se behovet og mulighederne??? !!!:-) GOD flytning hverttilfælde…


Skriv et svar

