Kurven fuld!

Der er orden i kosmos igen. Kurven er fuld, der ligger de rigtige børn i de rigtige senge, og vigtigst af alt, de er der alle tre! Min store unge er kommet hjem.

 

Jeg har det bedst, når alle er i nærheden af mig, må jeg konstatere. Jeg elsker, at de kan trives med alle gode udfordringer, at de kan klare sig strålende med og uden en mor på sidelinien, og at de også godt kan lide at komme hjem igen efter oplevelser ude i verden. Så jeg er tilfreds.

Fredage er skønne, skabt til at flade helt ud i hjørnet af sofaen, drikke en dejlig kop kaffe (juhu, kontraen er ankommet!) og bare nyde, at der ikke er madpakker, skoledag, børnehaveaflevering, morgentravlhed og almindeligheder i morgen tidlig. På den lade side skal vi nu ikke ligge i morgen- der er sommerfest i SFO’en i morgen, der er kager der skal bages i den anledning, og senere er der en aftenvagt på programmet. Men lige nu- der er der nydning!

Nyd godt…

Skriv et svar

