Oh man

Det regner, sagde Per Degner! Det ikke bare regner, det klasker simpelthen ned fra himlen. Vejret skeler åbenbart ikke til os med hang til sommersol og lange aftener, bare tæer og sandkasseleg… eller til 1.b på tur i zoo! Hvor er det godt, at man er i besiddelse af ukuelig optimisme og sprudlende glæden-sig, når man er 7 og der er tur og afvigelser fra hverdagen på programmet.

Ella og jeg er ikke kommet længere end hertil. Ella ser Supernabo (hvad er der med ham Erik Peitersen- så fantastisk er han da heller ikke?!) og jeg sidder jo her… Vi kan desværre ikke komme i børnehave idag. Det regner for meget, synes vi! Så Supernabo it is, og imens jeg konsumerer en latte, sender jeg tanker til min kaffe, som forhåbentlig lander hos mig idag… der er ikke meget gnist i den rest, der bor i mit køleskab!

Regnvejrsmandag, kom an. Vi tager den i stiv arm!

2 kommentarer on “Oh man”

  1. Line siger:

    Netop hjemkommet i bare tæer og våde bukser efter cykeltur med indskolingen i mega-regnvejr! Regntøjet kunne altså ikke holde vand i de mængder ude! Det var nu en god tur alligevel, for det blæste ikke, men rart at komme hjem til kaffe og tørre sokker trods alt…

  2. mellemtvendehave siger:

    Åh altså, hvor er der mange, der har skullet holde for i det vildeste regnvejr idag! Godt, at turen var god- jeg nyder også kaffen med tørre tæer efter hentning af skolebørn! 🙂


Skriv et svar

