Summer day

Det har været ægte sommer hele dagen, og det er det faktisk endnu. Det er fabelagtigt, fordi vi ikke har været forvænt endnu med varme og skin dag efter dag. Vi har nydt det! Vi har solet i haven (på legemåden, altså), købt nye vandpistoler og den slags, indviet dem med badetøj, spist aftensmad i haven, leget videre derude, labbet solen i os, for man ved aldrig, hvornår det er slut. Det har man i hvert fald lært af denne lange, lange vinter og det kolde, kolde forår!

Idag havde vi ikke et kamera i hånden, men det havde vi for et par dage siden, og da havde vi et ganske særligt besøg:

 

Faster Hanna er kommet hjem fra Syrien, og vi var heldige at få et dejligt besøg af både hende og farmor. Det var skønt, både gæster og vejr.

Idag har vi ikke haft gæster i haven. Til gengæld har vi selv fyldt den op med sprøjt og hyggelighed. Det er også godt. Mens børnene og faren var afsted idag, har jeg ydermere hygget mig vældig meget med min veninde Bernette… Laust ville gerne have en anorak, vi havde set i et blad. Et syblad. DIY, har jeg lært, at det hedder… Do It Yourself! So I did! To styks, for Laust ville faktisk også gerne have at Anton har en magen til. Venneanorakker, og det skulle være nu, for i morgen skal vi til fødselsdag hos selvsamme Anton. Jeg har slidt lidt med det, for jeg er jo virkelig ikke dreven ud i den slags, men jeg er blevet nogenlunde tilfreds- vigtigst af alt er Laust ovenud tilfreds, så hvad kan jeg ønske mere?

 

 

 

 

 

Håber sådan set bare, at modtageren ikke bliver ked af det… Så der er indkøbt et mere 10 års-venligt gavevalg i tilgift. Og til lillesøster Emilie ligeså, bare i 1 års-modus. Hun skal have en lille vest og et par små berberbukser til varme sommerdage og bare tæer

 

Og nu er der bare ting tilbage til mig selv at sy færdig… men det har heller aldrig været kedeligt! 🙂

Rigtig god fredag derude.

6 kommentarer on “Summer day”

  1. Ditte siger:

    Hvor ER det bare blevet helt vildt pænt og flot altsammen! Jeg er totalt imponeret – seriously! :O

    • mellemtvendehave siger:

      Åhr, nu bliver jeg helt genert! Men altså virkelig tak, jeg er super glad for at nogen syns det er fint- det slår mig altid, om det nu er mega kikset at give hjemmesyet/strikket til andre i gave… for hvad nu hvis man tænker ‘yaiks, ellers tak, faster Oda!’… 😉

  2. Lili Ruby siger:

    Det er VIRKELIG fede kreationer dig og Bernette har fået skabt idag – Ida du er en KREASJÆL og det er SINDSYGT nærmest, hvad du kan få ud af DIY!!!! Og er ganske sikker på at Anton bliver RIGTIG glad for venneannorakken…. Intet mindre kan jo gøre det. Og så er der lige lillersøstergaven. .huha… hvor er det SØDT og YNDIGT… HELT vildt…

    God sommer weekend…

    Knus

    • mellemtvendehave siger:

      Tak for søde ord, ven! Jeg håber da virkelig, at det kan bruges i det lille hjem- jeg er ikke kommet så langt, at jeg har bytteservice… 😀

  3. Julie siger:

    Oh man!! Jeg har lige tabt kæben ned i tastaturet, så bogstaverne fløj til alle sider. Er død-imponeret!! Du er fantastisk. Beundringskram fra Jut

  4. Line siger:

    Min kæbe ligger samme sted som Jut’s … årh, mand, du er dygtig. Kh L


Skriv et svar

