Hvor skal vi bygge og bo

Det er det store spørgsmål i vores liv. Men nu har vi besluttet os. Så meget, som man kan, når man lige skal have banken med i baghånden, men de synes heldigvis, det lyder som en god idé for os, så vi håber, tror og satser

på at vi måske nok skal bo på nørrebro

 

 

Hvad syns I? Vil I komme og besøge os der?!

 

6 kommentarer on “Hvor skal vi bygge og bo”

  1. frovin siger:

    Dét ser godt nok rart ud! (Selvom det ikke ligger på Fyn, hulk.) Vi vil gerne besøge jer.

    Der ligger også en ParadIs på Skt. Hans Torv, hvis jeg ikke tager meget fejl.. Er der lagt i ovnen/fryseren til lidt flere love handles?

    • mellemtvendehave siger:

      Argh, der er fælder alle vegne!! Men nogle fælder er vel egentlig mere fornøjelige end andre… 😉

  2. Lili Ruby siger:

    JA DA – hvis ikke det bliver for langt oppe i luften tihi…:-) 🙂

    Lili

  3. Lili Ruby siger:

    MIG igen… det gik lige op for mig at der var en annonce bag ved “nørrebro” … HOLD DA OP det ser lækkert ud – og jeg kommer gerne… både og besøger og hjælper med ned og udpakning – til den tid har jeg jo nok MASSER af tid… jeg ville ELSKE at hjælpe… sååå her er de første hænder.. det ser jo SUPER DUPER og lige “jer agtig ud”:-)

  4. hanne siger:

    JA! Vi kommer fluks når dørene slåes op! Husk at finde plads til en lang seng til Laust…
    Glæder os med jer.
    H


Skriv et svar

