Houston, we have a problem!

Jeg har opdaget et problem. Eller rettere, jeg har verificeret et upcoming problem. Det nye medicin har mange gode egenskaber. Og en virkelig dårlig én! Det er virkelig kedeligt. Har noget med centimetermål, livvidde og røde tal på badevægten at gøre. Virkelig kedeligt! Så nu er det slut. Med…

Jeg elsker god mad. Jeg husker faktisk også at spise det. Kan jeg konstatere. God mad må antage andre former fra nu af, er det, jeg kan konstatere yderligere. Øv. Den komplikation havde jeg ikke lige set komme. Men sandt er det- Ruben har op til flere håndfulde kone mere, end han plejer!

Det var da også en slags start på en torsdag morgen, ja?!

4 kommentarer on “Houston, we have a problem!”

  1. Anne-Dorthe siger:


    Bli’r der mere af dig er der mere til ham :0)

  2. mellemtvendehave siger:

    Jeg tager den straks til hjertet og glæder mig over, hvor heldig han er… Man er jo i bund og grund et uselvisk menneske! Eller… 😉

  3. Lili Ruby siger:

    Been there done that… og hvor ER det altså træls… skal hilse og sige at de ekstra cm man får vha medicin – ikke automatisk forsvinder igen med medicinens udtrapning. men ellers synes jeg da du skal tage det til efterretning som Anne-Dorthe skriver :-):-)

    • mellemtvendehave siger:

      Næ, som det før er vendt her på bloggen, vokser træerne næppe ind i himlen, men man har jo stadig lov at håbe… Ellers er der jo bare blevet mere af mig at dele ud af! 😉


Skriv et svar

