Akutbehov

Jeg kaster lige ud, lige her i det helt offentlige rum, at nu, som i virkelig lige NU, kunne vi rigtig godt bruge et sted, som kunne blive vores på Østerbro. Nok også nærmest lidt før, vi lige havde troet måske… Ikke alting er faldet på plads, men det kunne gå hen og gøre det! Halleluja, og så også en lille smule nervøs mave og et stort behov for hjælp. Så jeg spørger:

Er der nogen, der ved noget om steder på Østerbro, som kunne huse os? Vi kræver ikke meget, en 3-værelses har indtil videre kunnet gøre det- så sig frem, hvis nogen skulle brænde inde med et godt sted!

Af hjertet tak!

One Comment on “Akutbehov”

  1. Lili Ruby siger:

    Det glæder mig at læse at tingene ser lysere ud hos DIG – skønt at høre at du har mod og lyst til tingene igen, både job, projekter osv…. MEN HÅBER BARE SÅ meget at I får opfyldt jeres akutbehov…. og det hele falder på plads for jer LIGE NU helst.. jubiii snart har jeg igen nogen jeg kan besøge i Kbh:-) 🙂

    KNUS Lili


Skriv et svar

