Max heldig

Jeg fik en gave idag. Jeg vidste godt, at jeg en dag ville få den, men ikke hvornår. Jeg har glædet mig. Ventet spændt…

 

 

Jeg har fået den af nogle, som jeg elsker og som elsker mig. I det lys er en gave altid fantastisk, uanset indhold. Men den her er ekstra lækker, fordi den er helt vildt skøn også. Og som ovenikøbet får mig til at se ud, som om jeg har lange tynde pianistfingre, selvom jeg ikke har. Som får mig til at føle mig lidt særlig, fordi jeg har en ring, som ingen andre har magen til. En gammel  fin blomst fra en tallerkenkant. Indfattet i kraftigt sølv, med kraftig ring. En sart fin blomst i alt andet end sart indpakning. Jeg er vild med det! Tak af hjertet!

One Comment on “Max heldig”

  1. Line siger:

    Absolute beautiful…


Skriv et svar

