Undskyld, men du har noget i hovedet…

Det er skidt, når man ligner en, der har tilbragt formiddagen i smøregraven for at tjekke lydpotte, når man ikke har. Særlig skidt er det, når man bare har forsøgt at tage helt almindelig, uavanceret mascara på. Så har man været for lidt ude i verden på det seneste…

Nå. Jeg måtte lave ‘delete’-finten på forrige indlæg. Det kan ganske enkelt lyde for trist. Mavesurt, endda. Det går ikke. Der er bare nogle dage, som ikke skulle have været med i filmen, og sådan en var det igår. Too bad, surt, sært, ærgerligt, men en del af pakken. Sært at være voksen. Man havde jo aldrig accepteret det, hvis man havde været 4?!

Men altså, jeg har lavet mekanikertricket, fordi jeg har tænkt mig at gå ud i verden idag. Bare til en orientering. Jeg synes, det er ved at være på tide, at jeg prøver at lave en salto med halv skrue igen. Det er ved at være længe siden sidst. Altså, jeg har tænkt at tage på arbejde. Lidt klogere end sidste gang, har nu udgangstilladelse fra doktoren med i lommen. Forsøgsbasis, forstås. Men lidt har også ret. Og det spiller bare ikke, at man ikke længere kan klare en omgang med mascaraen, uden at ligne noget, der har været i krig. Jeg må op på hesten, videre igen, verden er derude, ikke herinde. Lidl’s parkeringsplads er der nok også i morgen, hvis jeg skulle mangle lidt spænding til den tid…

God dag, derude. Kryds en finger for held i min sprøjte!

Skriv et svar

