MNBF

Og du tænker på, hvad det betyder? My New Best Friend, selvfølgelig!

Jeg har fået en ny bedsteven. Dem kan man have flere af, blev Laust og jeg enige om i en tidlig alder. Hils på Bernette:

Bernette er pålidelig, driftsikker, støjsvag og altid med på noget sjovt. Cool, ikke? Det var ikke meningen, at jeg skulle møde Bernette før min fødselsdag, men det var pakkeposten ret ligeglad med. Havde åbenbart ikke brug for en NBF. Han har jo også en gul postbil, så hvad skulle han også ønske mere…

Jeg prøvede virkelig at lade som om, jeg ikke kunne se den der store, store papkasse med et stort billede af en symaskine udenpå, men Ruben mente, jeg havde lugtet lunten, og så flåede vi istedet kassen op, og så kunne man se et styk glad dame sætte sig med en mere end klar speederfod! Heldigvis havde jeg et par bukser klippet og klar til ministeren, så nu har vi fået kørt de første kilometer, Bernette og jeg. Det kører for os!

Nå, synes bare lige, at jeg ville præsentere MNBF, inden jeg for alvor må springe over overspringshandlingerne, for nu kalder kufferterne og pakkelisten og småting og storeting, for når huslægen vender hjem i eftermiddag, har jeg lovet at stå på spring med hele oppakningen… Vi er jo nogle der glæder os mere end meget til en tur østpå!

2 kommentarer on “MNBF”

  1. Ditte siger:

    misUUUUNdelig på din BFF

  2. […] jeg ikke har foretaget mig noget i de par dage, lediggangen varede. Jeg har nemlig haft fat i MNBF. Ikke at det er et nyt forhold længere, men det er ikke desto mindre stadig meget hedt i perioder. […]


Skriv et svar

