Man kan blive grebet!

 

 

Jeg har hygget mig helt gevaldigt med den gamle Husqvarna og en stak quiltet stof fra denne bys mekka, i form af Stof og Stil. Jeg anede ikke, at der lå sådan noget gemt i mig, men nu har jeg i hvert fald fået afløb for en hel masse retro-trang, kantebånd, ugler, babuschkadukker, prikker, fløjl og velour! Mine piger er så fine, og heldigvis er de faktisk ikke bare høfligt taknemmelige, hvorefter det hjemmesyede vidunder bliver arkiveret i udklædningskassen- de drager faktisk storsmilende og småstolte afsted i deres lilla outfit. Det er da fantastisk! Laust synes nu, at han er lidt forsømt, og jeg har derfor lovet at frembringe noget hjemmegjort, der passer i stil og smag til 9-årig med hang til lego og hættetrøjer… Gode forslag modtages!

Andre opdateringer og tankespind må vente til senere eller en anden dag- toget venter vist ikke på mig, bare fordi jeg liiige skulle gøre mig færdig med dette og hint. Derfor: God forårsdag, derude!

3 kommentarer on “Man kan blive grebet!”

  1. Julie siger:

    Jeg er helt målløs over dine fantastiske evner, Ida – og en anelse misundelig, også! Hvor er det bare nogle skønne kreationer. I love!!
    Kram fra Jut

  2. INGE siger:

    Hold da op. Så sidder man her og bliver desperat efter instant krea-kursus. Det ser superlækkert ud – men de små mennesker der er indeni er også temmelig strålende. Mon man kan bestille? 🙂

    Smil fra en hjemmegående til en anden – Julies veninde Inge, der bare eeelsker din blog!

    • mellemtvendehave siger:

      De små mennesker er ikke mit værk, de er helt fantastiske og hvis jeg ku’ havde jeg bestilt 10 mere! 🙂 Og tøjet- det er såmænd et greb i bunkerne af mønstre og sager hos Stof og Stil, og kan sagtens laves af hvem der måtte have lyst. Bestillinger giver jeg mig ikke rigtig af med- leverancerne ville formentlig være temmelig svingende!! 😉


Skriv et svar

