Kaffekassen er tom

Det er dyrt i kaffe at være to sygemeldte voksne hjemme på en gang. Man tænker lissom bedre med en kop kaffe i hånden. Man stener også lidt bedre med en kop kaffe. Man kan også hygge sig ret godt, når man har en kop kaffe i nærheden. Eller lade op eller geare ned, gøre sig klar eller gøre sig færdig. Jeg sidder lige med min dampende kop og skriver lidt… Imens jeg spiser en overset nøddemazarin fra i går! Lige nu har jeg jo svært travlt med at lade op, idet jeg jo har bestemt mig for at prøve kræfter med arbejdsmarkedet i eftermiddag. Det kræver bestemt en kop kaffe. Og en kage. Og en til kage. Man skal ikke holde sig for fin…

Skriv et svar

