Heldigvis

Heldigvis kan man godt blæse en bobbel eller to, nyde en sjat solskin og en hurtig leg i haven, selvom man er nødt til at blive hjemme med en skavank af den lette slags. Og særligt godt er det, når man er to, godt nok med hver sin skavank, men ikke desto mindre gør det dagen lidt sjovere!

 

Så må man sætte planlagte aktiviteter lidt på stand-by, og når man er mig, passer det såmænd helt fint til dagen idag. Jeg tænker, at jeg kan sætte mig i hjørnet, nørkle lidt med uld og tanker, lytte til en lydbog, smøre madder på bestilling, sætte film på, finde legesager, stille væk igen, pudse næser og fodre vaskemaskinen. Det er vist lige til mit niveau i dag!

 

Skriv et svar

