Jeg vil godt være dén her!

 

 

Den er onsdagspænest, og jeg glæder mig til at hælde kaffe i den, når jeg vågner igen!

For jeg skal nemlig sove nu, og det bliver underskønt- nattevagter er bedst, når de er overstået.

Som en lille kærlighedsgave fra oven, skinnede solen guldgult og eventyrligt fra en blegblå vinterhimmel, mens jeg kørte hjem med frosten knasende under dækkene. Og i bremseren og gearet i øvrigt. Det er dumt at stille cyklen lige under det dryppende garagetag, når det er tøvejr, for derefter at tro, at man kan bremse eller skifte gear, når man lige havde overset detaljen, der går ud på at det bliver stiv frost til natten…

Sådan bliver man nogle gange klogere helt ufrivilligt.

Skriv et svar

