Man er næsten helt vigtig…

Der er sådan en fiks feature på wordpress, som kan fortælle alt muligt sært. Blandt andet fortæller den gerne, hvilke søgeord der er brugt, for at finde bloggen.

Jeg kan bare sige, at jeg er blevet søgt og fundet på ordet “ministerrokade”. Så kan man næsten gå hen og føle sig helt regeringsduelig…

4 kommentarer on “Man er næsten helt vigtig…”

  1. Elskebeth siger:

    Vigtig, ja det skulle jeg mene!!! Jeg har i øvrigt ladet mig inspirere af dine farverige billeder – melaminskåle fra Rice i lækre pang-farver og tulipaner i en høj vase. Så er vinterfarverne udenfor lidt lettere at leve med… Tak for tippet

    • mellemtvendehave siger:

      Jeg tog mig selv i at tænke, at folk da godt i det mindste kunne køre i røde biler, når nu alt andet er gråt og sjasket, da jeg kørte hjem fra arbejde den anden dag… 🙂
      Men ja, så er det rart med tulipaner og knald på kuløren, når man kommer indenfor i reden derhjemme.
      Håber, alt er vel i jeres rede!

  2. Lili Ruby siger:

    Hehehe… ministerrokade…. i virkeligheden synes jeg jo den rokade af den art – der er mest vigtig – er om der er sket ministerrokade i jeres hjem… eller om den minister I har haft længe, stadig er minister…

    • mellemtvendehave siger:

      Hø, der er ingen nye ansigter på taburetterne her i huset! Hun er limet fast, hende vi har… 😉


Skriv et svar

