Here she comes

Endelig hjemme fra nattevagt. Nu må jeg absolut med det samme skynde mig at publicere min seneste mosterlige stolthed: Viola!Hun er lige så blød, som hun ser ud, lige så nyfødtligt duftende, lige så hyggeligt knirkende, suttende, søgende,hikkende som sådan nogle babyer er. Men hun er bare ikke ‘sådan en baby’, næ, hun er dén helt fantastisk lækre unge, som jeg fik lov at blive moster til¨og som jeg fuldstændig uhæmmet er forelsket i. Take a look and fall in love…

Vodpod videos no longer available.

more about "Viola", posted with vodpod

4 kommentarer on “Here she comes”

  1. Ditte siger:

    Kære moster Ida – og Pauline og Ella,
    tusind tak for jeres besøg og al hjælp! Vi føler os berigede og heldige i helt særlig grad.
    Knus fra os alle 3

  2. frovin siger:

    Hvor er hun bare fin, og hvor han hun fået nogle søde forældre. Tillykke til jer allesammen!

  3. Anni siger:

    Jeg tænkte nok at man kunne forlænge følelsen lidt ved at klikke ind på din blok, Ida. Fantastiske billeder af det lille nye vidunder, hun er da helt særligt skøn at sidde med og kikke på!
    Vi ses i morgen, knus fra Anni

  4. […] af solskin på. Selvfølgelig. For Viola (M)Agnethe fylder et dejligt år idag. Sidste år var det magien over det nye og fantastiske lille barn der fyldte, takken og glæden over et sundt lille menneske. […]


Skriv et svar

