Er du sikker på det, mor?

Tror du at julemanden bliver glad for den her julesok, jeg er ved at lime til ham, mor? Og så siger han “Tak for det, for Ella Sofie”, ikke også, mor?!

Bestemt, det er jeg fuldstændig sikker på, siger mormennesket.

Den er meget… jeg har aldrig set sådan en før. Tror du, den kan være nede i julemandens sæk?

Ja, det tror jeg faktisk godt, den kan, siger moren.

Fint, så skriver jeg lige et kryds på den, inden den kommer i postkassen. Så ved han, det er fra mig!

…og sådan kan man være så heldig med sit liv…

One Comment on “Er du sikker på det, mor?”

  1. Lili Ruby siger:

    Godt at have en mor der rent faktisk ER sikker…. :0) hun er godt nok søøøød


Skriv et svar

