Dagen derpå

I går var jeg i et virkelig skidt lune. Det havde været en rigtig dum vagt. Bagefter stod Ella op med lidt feber. Så kan man jo selv gætte, hvor meget jeg sov dén formiddag… Så da Ruben kom hjem, var jeg den, der besvimede med et brag. På den måde gik der 15 timer, let og elegant, på den lange led. Nu er jeg vågen igen, med ømme skuldre og ryg efter mange, mange timer på madrassen, men med et meget bedre humør og friskere, end jeg er set i umindelige tider. Det var fantastisk! Nu er alle mand friske og afsted igen, og det er også godt. Og mig- jeg sidder her ved spisebordet, har formiddagen foran mig, kaffe i koppen, en avis og en kanelsnegl. Jeg er godt tilfreds med tiden på den måde, inden jeg tager på arbejde i eftermiddag. Det får en chance til, det arbejde…

Skriv et svar

