Bring it on!

Nu er vi gået i et andet modus. Nytår! Vi taler knaldperler, vi taler stjernekastere, vi taler sugerør og drinksparaplyer- og så taler vi naturligvis også festligt outfit. Der er kun ét at sige nu.

 

BRING IT ON!

Vi kunne ikke være mere klar! En tur i Diddl kan opfylde de hedeste ønsker, og vi lover selskabet, som vi skal feste med, at det ikke bliver kedeligt. Vi har lidt forskelligt i ærmet til en lang og spændende aften!

Nå, men ellers kan man vel bare sige, at i dag blev dagen, hvor jeg gik over til at synge ‘And so this was christmas…’. Der er pyntet ned i dag, for solen skinnede bravt fra en lys blå himmel hele formiddagen, og på en måde bliver julepynt ret hurtigt passé, når man kan mærke forårslængslerne rive og flå indeni for at få overtaget. Så ungerne og jeg har pyntet ned, fjernet nullermænd og rodehjørner, vasket af og støvsuget. Og så skete der noget, som jeg måtte tage som en direkte bekræftelse på, at vi nu har vendt skuden og næsen mod lysere dage og timer-

 

 

Så er der jo ikke meget at rafle om, vel?! Så er det faktisk næsten forår. Nu sidder jeg derfor med dejlig kaffe i koppen, pauser den lige et øjeblik i støvsugningen og de der husmorting, mens jeg bladrer igennem kataloget, side for side med sommerkjoler, badetøj, sandaler, toppe, shorts, grimme øreringe og den slags. I virkeligheden tjener lige netop dette katalog det ene formål i mit liv, at det fortæller mig, hvornår jeg kan slippe mine trængte forårslængsler løs efter lange uger med gråt, vådt sjask. This is the time!

Hvis du har det som mig- så kig i postkassen og enjoy!

Skriv et svar

