Eftermiddagsstund

Vodpod videos no longer available.

more about “Eftermiddagsstund“, posted with vodpod

 

Vi er hjemme efter endt handel i Diddl (hvem kan også høre forskel på Lidl og Diddl?!) og har hentet den ene skoleelev. Den anden sagde i morges, da jeg tilbød tidlig afhentning, for at bøde lidt på de to foregående lange dage, at ‘desværre mor, det kan jeg ikke; jeg har en aftale med Simon!’. Man så måske nok en mor, der havde et lidt forbavset udtryk smurt ud over det sovestribede ansigt, men naturligvis kunne han da ikke bare blive hentet tidligt med så vigtig en aftale. De hygger sig hos Simon, og så er det bare pigerne her, indtil farmand kommer hjem.

Jeg har fået lov at sidde i smørhullet ved Paulines skrivebord, mens tullerne leger alt mellem himmel og jord- vi har været omkring noget Starcommand, dukkeleg, røver og soldater, og nu går vi måske videre til noget Build-a-Bear tema. Jeg fryder mig og hygger mig i min lille snotisolerede verden, mens de bimser rundt her. Jeg tror bare, jeg fortsætter lidt endnu.

Skriv et svar

