Maybe this time…

Vodpod videos no longer available.

 

Hvis jeg er heldig, har jeg endelig fundet ud af det… tror jeg nok. Altså hvordan man får postet billeder i et diasshow. Det har holdt lidt hårdt, men jeg er jo heller ikke det fødte computermenneske, så det er nok ok.

Nu sidder jeg her, en råkold formiddag. Ella holder fridag og har både nået at herse, regere, lege sørøver, spise mad flere gange, og da klokken blev næsten 11, hentede vi Pauline hjem med hovedpine. Som dog ikke er værre end at man både kan lege, synge, læse, spise, fjolle og skændes lidt med sin lillesøster. Måske man bare trængte til lidt omsorg. Og det kan man få i rige mængder, for mor er hjemme til det samme. Heldige os. Om lidt kører vi op efter Laust også, og så skal vi bage boller. Det er sådan en kold efterårsdag skal være!

 

 

more about “Efterårstur“, posted with vodpod

 

 

One Comment on “Maybe this time…”

  1. Lili siger:

    Du er jo den rene IT nørd…. NU får vi diasshow på din hjemmeside også – som du da kan.

    Du er sikkert igang med at spise varme friske boller og måske med en dejlig latte til din ældste datter og ellers kakao og kaffe til resten – kunne virkelig godt finde på at ønske mig sådan en dims til det helt fantastiske lækre varme kakao i en fart… mums..

    Jeg har valgt en hjemmedag – dog skal jeg se håndbold i hallen i aften:0) det må lige til…

    Synes i øvrig det lyder som fornuftige ting du lavede på din aftenvagt fnis fnis…..


Skriv et svar

