Lucky me!

DSC_0151

Jeg er bare så heldig. Tænk, en sofafuld, jeg har! Det er ikke dårligt at komme hjem til, når man endelig har fri fra arbejde.

Nu sidder de lige her og ser Lille Nørd, hvor der sker så voldsomme ting som at Kathrine er klædt ud som en ost, inkl rejeost i hele hovedet, og det er i sig selv stærke sager, så jeg vil gå hen og bistå tv-seerne i forsøget på at kigge sig igennem uden at lægge an til kaotiske drømme efter kl 20… 😉

4 kommentarer on “Lucky me!”

  1. Sommerstedet siger:

    – Men jeg føler mig i hvert tilfælde lige så heldig, for der sidder “faksi” 4, som er mine – alt inclusive!!! Mor / Mormor

  2. Line siger:

    Og mine 🙂
    Kærligst moster/søster L

    PS – Og tillykke med den nye frisure, Itz … du ser lækker og frisk ud.

  3. Sten Nielsen siger:

    Hvor ser det altså skønt ud med alle jer! Wish I was there…
    kh. fars

  4. Lili siger:

    JO du ER heldig – og skønt at du “forstår” at skønne på det – jeg har det jo så sådan at jeg føler at EN af dem i sofaen er lidt mine… men hmmm nok ikke så meget som hverken moster, mormor eller morfars… sååå jeg bøjer mig i støvet og accepterer at det “ejerskab” har jeg vist mistet… :0) :0) Opgiver kampen mod Ruben, Laust, Pauline og Ella – samt mod morfar, mormor og mostre X 2 OG JEG GØR DET GERNE for jeg ved at jeg stadig må låne….

    SKØN OG DEJLIG BILLEDE


Skriv et svar

